Klanttevredenheid
Wij zijn er voor u als huurder. Uw mening is daarom voor ons heel waardevol. We horen graag wat u vindt van onze dienstverlening. Bent u tevreden, of ging er iets niet goed? Of misschien vindt u dat het anders kan. Met uw mening helpt u mee onze dienstverlening te verbeteren.
We vragen naar uw mening als:
- u een (nieuw) huurcontract bij ons heeft afgesloten
- u de huur heeft opgezegd
- u een reparatieverzoek doet
Soms onderzoeken we ook andere dingen. Zoals hoe u het planmatig onderhoud heeft ervaren of het contact met ons. Ons onderzoek doen wij samen met onderzoeksbureau de Klantcontact Monitor (KCM).
We zijn blij met uw medewerking
Had u contact met ons over één van deze processen? Dan krijgt u per e-mail een vragenlijst. Het beantwoorden van de vragen kost u maar een paar minuten.
Wat doen wij met uw informatie?
We kijken hoe we u als huurder beter van dienst kunnen zijn. En we hebben ook aandacht voor de zaken waar u ons een compliment voor geeft. Op deze pagina houden we u op de hoogte van de resultaten.
Wilt u niet meedoen aan deze onderzoeken?
Geef dit aan ons door via het contactformulier. Wij zorgen er dan voor dat we u niet meer benaderen. Ontvangt u een e-mail en wilt u niet meedoen aan het onderzoek? Dan kunt u zich onderaan de mail afmelden door op de afmeldlink te klikken.