Reparatieverzoek indienen

Wat voor reparatieverzoek heeft u?

Langere wachttijd

In verband met het opheffen van de coronamaatregelen is het momenteel erg druk bij Actium en onze leveranciers. Hierdoor kan het zijn dat de uitvoering van uw reparatieverzoek langer duurt. Wij hopen op uw begrip.

Klein onderhoud
Mocht u klein onderhoud zelf kunnen uitvoeren of kent u iemand die dit voor u kan doen? Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Denk hierbij aan het vervangen van een toiletbril of douchekop/slang.

Komt de vakman bij u langs? Zorg dat er een volwassene (>18 jaar) aanwezig is.
Als een vakman bij u aan de deur komt voor een reparatie, is het belangrijk dat er altijd een volwassene (18 jaar of ouder) in de woning aanwezig is. Is er geen volwassene aanwezig, dan mag de vakman de reparatie niet uitvoeren. U kunt dan een nieuwe afspraak maken.

Spoed

Neem direct telefonisch contact met ons op via 0592 400 100.

Eén reparatieverzoek?

Meld uw reparatieverzoek hier

Meerdere reparatieverzoeken?

Gerelateerde vragen

Ik wil graag een opzichter service onderhoud spreken

Algemeen

Neem contact met ons op via 0592 400 100. Wij proberen je dan direct door te verbinden met een opzichter. Als dit niet lukt, maken wij een terugbelnotitie aan.

Meer over dit onderwerp

Ik wil graag een woninginspecteur spreken

Algemeen

Neem contact met ons op via 0592 400 100. Wij proberen je dan direct door te verbinden met een woninginspecteur. Als dit niet lukt, maken wij een terugbelnotitie aan.

Meer over dit onderwerp

Waarom voert Radar Advies een conditiemeting uit in mijn woning?

Algemeen

Radar Advies komt langs om te kijken naar de staat van uw woning. De uitkomsten van het onderzoek komen op de langere termijnplanning en delen we niet met bewoners. Maar wat houdt dit voor u in? 

  • Er wordt een controle aan de buitenkant van uw woning gedaan. U krijgt een bericht met een tijdsperiode waarin de inspecteurs in uw wijk zijn. 
  • Radar Advies belt bij enkele willekeurige adressen aan om de binnenkant van de buitenkozijnen, ramen en deuren te controleren voor een goed beeld van de technische staat. 
  • Ook beoordelen ze bij enkele adressen de staat van de keuken, toilet en douche. Als u toestemming geeft maken zij ook foto’s. 
  • Ziet Radar Advies gebreken aan een gebouw die direct gevaar opleveren? Dan melden ze dit direct aan de projectleider van Actium. 
  • Zijn er tijdens de controle kleine gebreken aan uw woning bijvoorbeeld een klemmende deur, meld deze dan via Reparatieverzoek indienen
  • Bent u een bepaald moment niet thuis tijdens de tijdsperiode waarin Radar Advies langskomt? Dan hoeft u dit niet door te geven. 

 Als uw huis op de planning komt voor planmatig onderhoud, dan ontvangt u hiervan een bericht. 

Meer over dit onderwerp

Ik ruik een gaslucht in mijn woning. Wat moet ik doen?

Algemeen

  1. Neem direct contact met ons op via 0592 400 100 wanneer u een gaslucht ruikt of als er een gaslek is geconstateerd. Wij sturen z.s.m. een monteur uw kant op om de gaslekkage te verhelpen.
  2. Open uw ramen en deuren zodat het gas weg kan en draai de hoofdgaskraan dicht. De hoofdgaskraan vindt u in uw meterkast.
  3. Gebruik in de tussentijd geen elektrische apparaten of vuur.
  4. Ga naar buiten en wacht op de monteur.
Meer over dit onderwerp

Hoe werkt het bijvullen en/of ontluchten van mijn CV-ketel?

Algemeen

Onze vakman legt je in deze video uit hoe je de CV ketel kunt bijvullen en ontluchten. Kom je er niet uit? Vraag dan eerst iemand in je omgeving om je hierbij te helpen. Mocht het alsnog niet lukken, neem dan contact op met de onderhoudspartij van de CV-ketel. Kijk voor de contactgegevens bij Mijn contracten. Let op: het bijvullen en/of ontluchten is onderhoud voor de huurder zelf. Als de onderhoudspartij hiervoor langs komt, dan zitten er kosten aan verbonden!

Meer over dit onderwerp

Mijn huisnummer is beschadigd / gestolen / kwijt. Kan ik een nieuwe krijgen?

Algemeen

Actium plaatst eenmalig een huisnummer. Huurders dienen deze zelf te vervangen bij o.a. beschadiging of diefstal.

Meer over dit onderwerp

Ik heb water in de kelder/kruipruimte staan, wat nu?

Algemeen

Staat er water onder het huis (kruipruimte) of in de kelder, neem dan telefonisch contact met Actium op 0592 400 100. Wij maken een opdracht voor het schoonmaakbedrijf, die zorgt ervoor dat het water leeggepompt wordt in de woning.

Heeft het schoonmaakbedrijf de kelder of kruipruimte leeggepompt? Neem dan contact met ons op voor het plannen van een afspraak met onze opzichter. De opzichter komt dan bij je langs om te kijken wat de oorzaak is.

Meer over dit onderwerp