E-mail versturen

Gerelateerde vragen

Ik wil graag een verhuurmedewerker spreken

Algemeen

Neem contact met ons op via 0592 400 100. Wij proberen u dan direct door te verbinden met een verhuurmedewerker. Als dit niet lukt, maken wij een terugbelnotitie aan.

Meer over dit onderwerp

Kan ik een verhuurdersverklaring krijgen?

Algemeen

Ja, dat kan. Het is wel van belang dat u geen (ernstige) betaalproblemen heeft gehad, of overlast (heeft) veroorzaakt. Als u contact met ons opneemt kunt u uw verhuurdersverklaring bij ons aanvragen.

Meer over dit onderwerp

Ik huur een woning bij Woonconcept, maar Actium neemt de woning over. Wat betekent dit voor mij?

Algemeen

  • Hoe gaat het met het betalen van de huur?
    Vanaf 1 november 2022 betaalt u de huur en eventuele servicekosten aan Actium. Als u een machtiging heeft gegeven om de huur automatisch van uw rekening naar de rekening van Woonconcept te laten overmaken dan wordt dit niet omgezet.  Daarom ontvangt u uiterlijk eind september meer informatie over de mogelijkheden voor het betalen van de huur.
  • Moet ik nu meer huur betalen?
    Uw huur blijft in ieder geval het komende jaar hetzelfde en de voorwaarden waaronder u huurt ook. Elk jaar vóór 1 mei sturen wij onze huurders een brief, met daarin informatie over de jaarlijkse huuraanpassing per 1 juli.
  • Wie moet ik bellen als ik een vraag heb?
    Tot en met 31 oktober 2022 belt u gewoon het bekende nummer van Woonconcept. In september ontvangt u een informatiepakket van Actium. Hierin staat hoe u vanaf 1 november 2022 contact kunt opnemen. Ook vertellen we dan hoe u bijvoorbeeld een reparatieverzoek kunt melden.
Meer over dit onderwerp