Zelf overmaken

Hieronder staan de veelgestelde vragen over zelf overmaken. Niet gevonden wat u zocht? Probeer het dan via de zoekfunctie rechtsbovenin, of stel uw vraag via het contactformulier.

Veel gevraagd over Zelf overmaken

Hoe kan ik mijn huur zelf overmaken?

Algemeen

Dit kan op de volgende manieren:

1. Zelf overmaken van de huur.

  • De huur maakt u over op ons NL 25 INGB 0654 6648 89 t.n.v. Actium.
  • Zet in de omschrijving uw adres en / of uw klantnummer.

    2. Huur overmaken via IDEAL.

    • Heeft u een Mijn Actium account? Dan maakt u gemakkelijk de huur over via .

    3. Periodieke afschrijving via de bank.

    • Neem contact op met de bank om dit te regelen.
    • De huur kan veranderen door bijvoorbeeld een huurverhoging. Dit moet u dan zelf doorgeven aan uw bank.

    Het is uw verantwoordelijkheid om te zorgen dat de huur voor de 1ste van de maand binnen is op het rekeningnummer van Actium. 

    Naar welk rekeningnummer kan ik de huur overmaken?

    Algemeen

    U maakt de huur over op ons rekeningnummer NL 25 INGB 0654 6648 89 (t.n.v. Actium).

    • Zet in de omschrijving uw adres en/of uw klantnummer.

    Welke gegevens zijn belangrijk bij het overmaken van de huur?

    Algemeen

    • Het juiste huurbedrag.
    • Zet uw adres en/of uw klantnummer in de omschrijving.
    • Het rekeningnummer NL 25 INGB 0654 6648 89 (t.n.v. Actium). 
       

    Mag iemand anders namens mij de huur naar jullie overmaken?

    Algemeen

    Ja dit mag.

    • Als u de huur zelf overmaakt, dan hoeft dit niet altijd via hetzelfde rekeningnummer.
    • Het is dan wel belangrijk dat uw adres en/of klantnummer in de omschrijving staat.

    Ik heb de huur al betaald, maar krijg toch een herinnering

    Algemeen

    Het kan zijn dat de betaling en de herinnering elkaar hebben gekruist. In dit geval hoeft u niets te doen. Wanneer u twijfelt, kunt u het beste contact opnemen met de afdeling Huurbetaling via 0592 400 100. Houd uw betalingsgegevens bij de hand.