Zelf overmaken

Hieronder staan de veelgestelde vragen over zelf overmaken. Niet gevonden wat u zocht? Probeer het dan via de zoekfunctie rechtsbovenin, of stel uw vraag via het contactformulier.

Veel gevraagd over Zelf overmaken

Ik heb de huur al betaald, maar krijg toch een herinnering

Het kan zijn dat de betaling en de herinnering elkaar hebben gekruist. In dit geval hoeft u niets te doen. Wanneer u twijfelt, kunt u het beste contact opnemen met de afdeling incasso via 0592 400 100. Houd uw betalingsgegevens bij de hand.

Mag iemand anders namens mij de huur naar jullie overmaken?

Ja dit mag. Als u de huur handmatig overmaakt, dan hoeft dit niet altijd van hetzelfde rekeningnummer afkomstig te zijn. Het is dan wel van belang dat u standaard uw adres in de omschrijving vermeld.

Welke gegevens vermeld ik bij de overboeking van mijn huurbetaling?

Bij de overboeking van uw huur naar NL 25 INGB 0654 6648 89 zet u in de omschrijving uw naam, adres en/of klantnummer.

Naar welk rekeningnummer kan ik de huur overmaken?

U kunt de huur overmaken naar NL 25 INGB 0654 6648 89 (t.n.v. Actium). Zet in de omschrijving uw naam, adres en/of klantnummer.

Hoe kan ik mijn huur zelf overmaken?

Dat kan door het huurbedrag onder vermelding van uw naam, adres en/of klantnummer over te maken naar NL 25 INGB 0654 6648 89 t.n.v. Actium. Als u een Mijn Actium account heeft, kunt u uw huur ook via iDEAL betalen via .

Daarnaast kunt de huur periodiek laten afschrijven door uw bank. Maar let op: wanneer er wijzigingen zijn in de huurprijs bent u zelf verantwoordelijk voor het doorgeven van deze wijzigingen aan uw bank. Het is uw verantwoordelijkheid ervoor te zorgen dat de huur voor de eerste van de maand binnen is op het rekeningnummer van Actium.