Uitschrijven

Hieronder staan de veelgestelde vragen over uitschrijven. Niet gevonden wat je zocht? Probeer het dan via de zoekfunctie rechtsbovenin, of stel je vraag via het contactformulier.

Veel gevraagd over Uitschrijven

Ik heb mijn inschrijving niet op tijd verlengd

Algemeen

Je hebt 60 dagen de tijd om de inschrijving te verlengen. Na 30 dagen krijg je van ons een herinnering om de inschrijving te verlengen. Doe je dit niet? Dan word je automatisch uitgeschreven als woningzoekende. Je inschrijving is dan definitief niet meer geldig.

Ik heb een woning aangeboden gekregen en geaccepteerd. Ben ik nu automatisch uitgeschreven als woningzoekende?

Algemeen

Nog niet gelijk, maar je inschrijving wordt wel bevroren. Dit betekent dat je nog wel kunt inloggen, maar niet kunt reageren op andere woningen. Je wordt uitgeschreven bij Thuiskompas als je het contract hebt getekend.

Ik wil me uitschrijven als woningzoekende

Algemeen

Ben je niet meer op zoek naar een woning? Schrijf je dan uit als woningzoekende. Dit doe je door in te loggen op Thuiskompas en naar 'Mijn omgeving' te gaan.

Wat moet ik doen met de Thuiskompas inschrijving als een woningzoekende is overleden?

Algemeen

Allereerst gecondoleerd met jouw verlies, veel sterkte gewenst.

Om de inschrijving aan te passen of te verwijderen, dien je een kopie van de overlijdensakte of rouwkaart op te sturen naar Thuiskompas. Wil je liever telefonisch overleggen? Dat kan met Thuiskompas via 085 2020007.