Huur betalen

Hieronder staan de veelgestelde vragen over huurbetaling. Niet gevonden wat u zocht? Probeer het dan via de zoekfunctie rechtsbovenin, of stel uw vraag via het contactformulier.

Veel gevraagd over Huur betalen

Mijn dakgoot of regenpijp zit vol of is verstopt

Algemeen

Zitten uw dakgoten vol (bijvoorbeeld met bladeren)? Neem dan contact op met ons via 0592 400 100. Wij geven een schoonmaakbedrijf de opdracht om uw goten leeg te halen. Het leeghalen van uw dakgoten gebeurt in Assen om de 3 jaar en de rest van de woningen doen we dit ieder jaar.

Heeft u een verstopping in uw regenpijp (hemelwaterafvoer)? Neem dan contact op met het bedrijf RRS via (0800 0991313).

Mijn dakgoot of regenpijp is lek

Algemeen

Als uw regenpijp (hemelwaterafvoer) of dakgoot gescheurd/lek is, kunt u contact met ons opnemen. Wij zorgen er dan voor dat er een monteur bij u langskomt. Voor het herstel van uw regenpijp of dakgoot aan de voorkant van uw woning hoeft u niet thuis te zijn.

Dakgoot verstopt

Heeft u een verstopping in uw regenpijp (hemelwaterafvoer)? Neem dan contact op met de RRS (0800 0991313).

Hoe vaak maken jullie mijn dakgoten schoon?

Algemeen

In Assen gebeurt dit om de 3 jaar en in de rest van ons werkgebied ieder jaar. Minimaal 2 dagen voor het reinigen, krijgt u een kaartje in de bus met de datum.

Wilt u ervoor zorgen dat eventuele deuren/poorten aan de achterkant van uw tuin niet op slot zitten?
Zo kan ook de goot aan de achterkant van uw woning schoongemaakt worden.