impressie afbeelding

Ik ben huurder

Mijn verzoeken

 

Alle berichten, verzoeken en meldingen die u via onze website verstuurt, registreren wij als een ticket op de pagina Mijn verzoeken.
U kunt altijd inzien wat de status is van uw ticket, en welke afdeling of medewerker het ticket in behandeling heeft.


Log hieronder in om uw tickets te bekijken.

 

Inloggen Mijn Actium

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik inloggen in Mijn Actium?

Om te kunnen inloggen heeft u een account nodig. Het aanmaken van een account/ inloggen op deze website is uitsluitend bedoeld voor onze huurders. Bent u geen huurder van ons, maar woningzoekende? Klik dan hier.

Klantnummer

Al onze huurders hebben een brief ontvangen met daarin meer informatie over het aanmaken van een account en de inlogprocedure. In deze brief staat onder andere het klantnummer (een K gevolgd door 8 cijfers, bijv. K00001234) dat u nodig heeft om een account te kunnen aanmaken. Dit klantnummer vindt u bovendien ook in eerdere brieven die u van ons ontving.

Heeft u geen brief ontvangen en wilt u graag weten wat uw klantnummer is? Neem dan contact met ons op.

Ik ben mijn wachtwoord voor Mijn Actium vergeten. Wat nu?
Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt een nieuw wachtwoord aanvragen. U ontvangt dan per e-mail een link waarmee u zelf een nieuw wachtwoord kunt instellen.
Ik probeer een account aan te maken, maar mijn gegevens lijken niet te kloppen. Wat nu?

Het aanmaken van een account/ inloggen op deze website is uitsluitend bedoeld voor onze huurders. Bent u geen huurder van ons, maar woningzoekende? Ga dan naar www.hurenvanactium.nl om het actuele huuraanbod te bekijken.

LET OP: Logt u voor de eerste keer in op deze vernieuwde website? Dan is het belangrijk dat u eerst een account aanmaakt. Pas daarna kunt u inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord.

Heeft u alle gegevens ingevuld, maar krijgt u een melding dat de gegevens niet kloppen? Dan heeft dit te maken met de combinatie van onderstaande gegevens:

- Postcode + huisnummer.
- Geboortedatum: vul hier de geboortedatum in van de eerstgenoemde huurder op het contract.
- Klantnummer: dit nummer (bijv. K00001234) staat in de brief die u van ons ontvangt, of kunt u bij ons opvragen.

Als u niet weet waar het aan ligt, neem dan contact met ons op. Mogelijk hebben wij niet de juiste geboortedatum in ons systeem staan. Wij moeten dit dan eerst aanpassen voordat u uw account kunt aanmaken.

Garage

Huurt u alleen een garage van ons? Zorg er dan voor dat u de juiste postcode gebruikt, en ook het juiste huisnummer + toevoeging. Voorbeeld van deze laatste combinatie is '23GAR-5': u zult zien dat het systeem al een voorstel geeft voor de toevoeging zodra u een huisnummer heeft ingevuld.

Wat zijn de voordelen van de nieuwe website?

Met de nieuwe website hopen we u nog beter van dienst te zijn. Zo kunt u onder andere:

Alle berichten, verzoeken en meldingen die u via onze website verstuurt, registreren wij als een ticket op de pagina Mijn verzoeken. U kunt altijd inzien wat de status is van uw ticket, en welke afdeling of medewerker het ticket in behandeling heeft.

Een Mijn Actium-account aanmaken

Sommige zaken kunt u gewoon regelen zonder in te loggen, zoals het indienen van een reparatieverzoek. Om van alle mogelijkheden gebruik te kunnen maken, heeft u een Mijn Actium-account nodig. U maakt een account eenvoudig aan met uw e-mailadres, een wachtwoord dat u zelf kiest en uw klantnummer. Dit nummer krijgt u per post toegestuurd.

Wat is een ticket?
Alle berichten, verzoeken en meldingen die u via onze website verstuurt, registreren wij als een ticket op de pagina Mijn verzoeken. U kunt altijd inzien wat de status is van uw ticket, en welke afdeling of medewerker het ticket in behandeling heeft.

Staat uw antwoord hier niet tussen?