impressie afbeelding

Ik ben huurder

Direct regelen

Veelgestelde vragen

Waar vind ik het aanbod van huurwoningen van Actium?
U vindt het actuele beschikbare woningaanbod op www.hurenvanactium.nl.
Mijn gezinssamenstelling verandert. Moet ik dit doorgeven?

U hoeft dit alleen aan ons door te geven als deze verandering gevolgen heeft voor het huurcontract. Als u wilt dat er een naam aan het contract wordt toegevoegd of ervan wordt verwijderd, dan kunt u dit regelen via de pagina huurder toevoegen/ verwijderen.

Ik ben mijn wachtwoord voor Mijn Actium vergeten. Wat nu?

Bent u huurder van Actium met een actief Mijn Actium-account, en bent u uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen. U ontvangt per e-mail een link waarmee u zelf een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Bent u bij ons ingeschreven als woningzoekende en wilt u inloggen om het woningaanbod te bekijken? Log dan in op www.hurenvanactium.nl (of vraag via die website een nieuw wachtwoord aan).

Wat zijn de voordelen van de vernieuwde website?

Met onze vernieuwde website hopen we u nog beter van dienst te zijn. Zo kunt u onder andere:

Alle berichten, verzoeken en meldingen die u via onze website verstuurt, registreren wij als een ticket op de pagina Mijn verzoeken. U kunt altijd inzien wat de status is van uw ticket, en welke afdeling of medewerker het ticket in behandeling heeft.

Een Mijn Actium-account aanmaken

Sommige zaken kunt u gewoon regelen zonder in te loggen, zoals het indienen van een reparatieverzoek. Om van alle mogelijkheden gebruik te kunnen maken, heeft u een Mijn Actium-account nodig. U maakt een account eenvoudig aan met uw e-mailadres, een wachtwoord dat u zelf kiest en uw klantnummer.

Ik wil een account aanmaken, maar mijn gegevens kloppen niet. Wat nu?

Het aanmaken van een account/ inloggen op deze website is alleen bedoeld voor onze huurders. Bent u geen huurder van Actium, maar woningzoekende? Ga dan naar www.hurenvanactium.nl om het actuele huuraanbod te bekijken.

LET OP: Logt u voor de eerste keer in op deze vernieuwde website? Dan is het belangrijk dat u eerst een account aanmaakt. Pas daarna kunt u inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord.

Heeft u alle gegevens ingevuld, maar krijgt u een melding dat de gegevens niet kloppen? Dan heeft dit te maken met de combinatie van onderstaande gegevens:

- Postcode + huisnummer.
- Geboortedatum: vul hier de geboortedatum in van de eerstgenoemde huurder op het contract.
- Klantnummer: dit nummer (een K gevolgd door 8 cijfers, bijv. K00001234) vindt u in brieven die u van ons ontvangt, of kunt u bij ons opvragen.

Als u niet weet waarom het inloggen niet lukt, neem dan contact met ons op. Mogelijk hebben wij niet de juiste geboortedatum in ons systeem staan. Wij moeten dit dan eerst aanpassen voordat u uw account kunt aanmaken.

Garage

Huurt u alleen een garage van ons? Zorg er dan voor dat u de juiste postcode gebruikt, en ook het juiste huisnummer + toevoeging. Voorbeeld van deze laatste combinatie is '23GAR-5': u zult zien dat het systeem al een voorstel geeft voor de toevoeging zodra u een huisnummer heeft ingevuld.

Geen antwoord op uw vraag gevonden?