Website en Mijn Actium vernieuwd

Wij zijn van start met een nieuwe opgefriste website, met daarbij ook een vernieuwd Mijn Actium. Onze website ziet er dus net iets anders uit dan dat u van ons gewend bent. Ook gaan onze medewerkers werken met een nieuw klantvolgsysteem. Hiermee kunnen we u in de toekomst steeds beter helpen. Niet alleen online, maar het geeft ons ook de ruimte om aandacht te geven daar waar het nodig is. En dát is wat voor ons belangrijk is! Wel zo fijn toch? Op onze website:   

  • vindt u antwoord op heel veel veelgestelde vragen;   
  • regelt u direct veel woonzaken;   
  • stuurt gemakkelijk een bericht via het contactformulier 

Gemakkelijk en snel woonzaken online regelen is wat volgens ons hoort bij het ervaren van woonplezier. We hopen daarom dat onze nieuwe website snel een thuis voor u wordt. 


Huurders ontvangen informatie over Mijn Actium

Heeft u al een Mijn Actium account? 
Helaas is het niet mogelijk uw account automatisch over te zetten. Daarom ontvangt u binnenkort van ons een brief met een persoonlijke activatiecode voor een nieuw account. Deze brief helpt u gemakkelijk een nieuw account aan te maken. Wilt u inloggen in uw Mijn Actium account, maar heeft u nog geen brief gekregenBel dan naar 0592 400 100 en wij helpen u hiermee.  

Heeft u nog geen Mijn Actium account? 
Dan ontvangt u binnenkort een brief van ons waarin we uitleggen hoe u een Mijn Actium account aanmaakt. Als huurder van Actium kunt u namelijk met een Mijn Actium account allerlei zaken direct zelf regelen. 24 uur per dag, 7 dagen in de week. Aan u de keuze of u hier gebruik van wilt maken. 


Contact@actiumwonen.nl vervalt 

U kunt ons niet meer bereiken via het e-mailadres contact@actiumwonen.nl. Deze gebruiken wij per 20 april niet meer. Heeft u hulp nodig of wilt u bijvoorbeeld een reparatieverzoek indienen? Op onze website: 

  • vindt u antwoord op heel veel veelgestelde vragen; 
  • regelt u direct veel woonzaken; 
  • stuurt u gemakkelijk een bericht via het contactformulier.