impressie afbeelding

Een nieuwe website: het gemak van online zelf regelen

17 mei 2018

Op dinsdag 22 mei gaat onze nieuwe website live! Vanaf dan kunt u veel zaken online zelf regelen.

De voordelen op een rij

Met de nieuwe website hopen we u nog beter van dienst te zijn. Zo kunt u onder andere:

- zelf een reparatieverzoek inplannen;
- direct online uw huur betalen;
- documenten en brieven inzien;
- uw persoonlijke gegevens wijzigen.

Alle berichten, verzoeken en meldingen die u via onze website verstuurt, registreren wij als een ticket op de pagina ‘Mijn verzoeken’. U kunt  altijd inzien wat de status is van uw ticket, en welke afdeling of medewerker het ticket in behandeling heeft.

Een Mijn Actium-account aanmaken

Sommige zaken kunt u gewoon regelen zonder in te loggen, zoals het indienen van een reparatieverzoek. Wilt u van alle mogelijkheden gebruik maken, dan heeft u een Mijn Actium-account nodig. U maakt een account eenvoudig aan met uw e-mailadres, een wachtwoord dat u zelf kiest en uw klantnummer. U krijgt een brief van ons met uw klantnummer. Ook leggen we in de brief uit hoe u een eigen Mijn Actium-account kunt aanmaken. Bewaar deze brief dus goed!

Via onze Facebookpagina laten we de komende dagen alvast een voorproefje zien.